mat

Det kanske tar emot,
men vi hör ihop,
och inget kan ändra på det.
Det kanske tar emot,
men vi hör ihop, och inget kan ändra på det.


skolan idag , inte överdrivet kul. Inlines på gympan " åk broarna runt tjejer" jo tjenare , vi åkte istället till kanal satt där ett tag sen åkte vi tillbaka , eller ja alla utom jag, eftersom linn fick putta mig hela vägen för jag inte orkade åka tillbaka :$ Hon höll förövrigt också på att bli påkörd på vägen tillbaka.. Linn ska nog inte ut i trafiken själv allt för mycket !:)
Nu sitter jag här och väntar på mat blir kyckling currysås och makaroner... Jag ville inte ha ris så jag tvingade mamma att göra makaroner , får väl se hur det smakar.. Har ju lite speciell smak när det gäller mat , vad som passar till vad osv. ( anteckna det där)

Ikväll blir det plugg&idol funderar på att gå och köpa mig en sossecola till det också !

ADJÖSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0