dreamhack

Arbete på skolan nu , jag och linkan har just ätit en såndär god chokladboll man kan köpa i caféterian , lina pröjsade och vart 10 kronor fattigare ..Dreamhack hela helgen , eller nej i lördag for jag till evelina i kåge vi åt rostade mackor , drack kaffe och pripps pure , kedjerökte och lyssnade på massa gamla låtar , underbart :D Åkte tillbaka till dh senare på kvällen och träffade lite olika människor.
kom hem vid 5 på eftermiddagen igår och sov till halv 9 imorse, så nu är jag halverst utvilad i allafall=) Efter skolan blir det stan med linkan och ida , sen ska jag och ida grisa på hemma hos mig , det blir nog kuligt faktikst .



Hittade en låt som jag lyssnade på JÄMT förr på marcus dator , och när jag tänker efter.. Den är faktikst rikigt bra !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0