evelina

Dagen + kvällen + natten kommer förstårs att spenderas med evelina , snart kommer även ida och ska sova med oss , hon var bara tvungen att pussa lite extra på hennes pojk, som drar till London imorn.
Idag har vi trippat runt på stan i många timmar , evelina shoppade lite, bråkade , var förbannad och åt . Medans jag nöjde mig med att vara förbannad och äta:) min shopping får alltså vänta till imorgon när mamma drar till norge och lämnar mig ensam i en vecka.. Jag menar jag måste ju få lite pengar i allafall ? Efter staden gick vi och handlade med min mamma lite mat och massa gosaker till på lördag då det är födelsedagsfest på gång, trevligt trevligt , massa härliga brudar , alkohol och kulsaker ska vi hitta på!


en ganska lycklig jag utan tandställning och hål i tungan :)

Kommentarer
Postat av: Hemlig.

du träffade ju även mig själv i egen hög person men det var tydligen inte värt att nämna!

2008-09-16 @ 23:59:22
Postat av: Anonym

Och umgicks med en hora så klart :)

2008-09-17 @ 00:35:43
Postat av: Anonym

tack

2008-09-17 @ 10:04:12
Postat av: Anonym

varför var du förbannad? hahaha skämtet

2008-09-17 @ 18:08:49
Postat av: lillan

weho festen hos mig 07 va?=)

2008-09-17 @ 20:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0