let me go

Ny vecka igen, men det är redan onsdag , dagarna går så fruktansvärt fort nu för tiden. Vart ingen skola i måndags pågrund av många olika anledningar. Igår hann jag bara ha 1 och en halv lektion första var medicinsk grundkurs där vi redovisade våra arbeten om KOL . sen var jag tvungen att springa till tandis och laga min tandställning eftersom den är mer trasig en hel.. Kom tillbaka hade engelska i en halvtimme sen slutade op1a för dagen ! riktigt skönt måste jag säga , massa från klassen drog till frasses och åt , sen for jag och lina och tränade ( inte likt mig , men jag kankse måste ge med mig att träna kan faktikst vara rikigt kul )
Imorn kommer rooooobin , äntligen =) Så kommer nog att umgås med han rätt mycket under dom två veckor han är här. Har inte träffat han sen 6 juni , eller visst är det då nationaldagen är ? ähh jag träffade han iaf sist på nationaldagen vilket är ungefär 192889464 dagar sen.


Nu ska jag kila mig till skolan , ses !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad gött det ska bli, har längtat efter att få träffa dig:D älskar dig gumman<3

2008-09-24 @ 20:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0